صفحه اصلی    >   ارسال تبليغات SMS    >   شرایط پنل پیامک SMS

شرایط پنل پیامک SMS

1 – ارسال کننده موظف به رعایت ضوابط ، استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار می باشد
2 – در ارسال پیام های تجاری نباید از Header های فریبنده جهت مخفی نمودن هویت فرستنده استفاده نمایید و همچنین نباید از عناوین موضوعی اشتباه یا گمراه کننده استفاده شود .
3 – رد و بدل شدن VOIP برای کلیه فراهم کنندگان سرویس ممنوع بوده و مسئولیت های قانونی بعهده ارسال کننده می باشد.
4 – چنانچه قانون برای فرستندگان پیام ناخواسته در صورت عدم رضایت گیرندگان جریمه هایی پیش بینی نماید ، ارسال کننده متعهد به پرداخت جریمه ها در صورت نقض قانون می باشد .
5- برای پیام های ناخواسته چنانچه کاربر دریافت کننده متحمل پرداخت شارژ (Receiving Party Pays) شود ، خریدار متعهد به جبران آن می باشد.
6 - مسئولیت متن و محتوای پیام های ارسالی ، به عهده ارسال کننده می باشد و شِمانِت و فروشنده را از هرگونه ادعا ، خسارت و یا شکایتی در این ارتباط مصون و مبرا می دارد .
7 – شرکت شِمانِت حق دارد در صورت لزوم و یا بنا به درخواست مراجع قانونی و بازرسی مطابق ضوابط آشکار نمودن پیام ها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به کاربران اقدام نماید .
8 – ارسال کننده مجاز به ارسال پیام کوتاه بصورت ناشناس نمی باشد ( پیام ناشناس پیامی است که گیرنده پیام در زمان دریافت ، قادر به شناسایی هویت فرستنده پیام کوتاه نباشد ) . ارسال کننده موظف است هویت شخص ارسال کننده پیامک را اعم از حقیقی و حقوقی احراز نماید تا در موقع لزوم ، امکان شناسایی و معرفی وی به مراجع ذیصلاح وجود داشته باشد .
9 – در صورت تغییر در قیمت تعرفه ها از طرف اپراتور سوم مخابرات این تغییرات برای صاحب خط اعمال می گردد .
10 – ارسال کننده موظف به رعایت قوانین دولت الکترونیک از قبیل قوانین امنیتی اینترنت ، قوانین امنیتی سیستم های اطلاعاتی کامپیوتر PRC و قوانین محرمانگی اینترنت می باشد.
11 – مسئولیت کلیه عواقب ارسال پیامک ناشناس که نتیجتاً باعث وارد آمدن خسارت و یا اعمال جریمه از سوی اپراتورهای تلفن همراه کشور و یا سایر مراجع ذیصلاح قانون به شرکت شِمانِت و فروشنده گردد ، به طور کامل به عهده و متوجه شخص ارسال کننده می باشد و شرکت شِمانِت از این بابت مصون و مبری است .
12 - مسئولیت آثار سوء ناشی از ارسال پیام های شخصی ارسال کننده برای مشتریان و جبران خسارت در مقابل کلیه دستگاه های بازرسی و نظارتی ، به عهده ارسال کننده می باشد .
13 – شرکت شِمانِت وظیفه ارسال درخواست به مخابرات را به عهده دارد و برای اطلاع از این مورد برای هر پیام ارسالی کدرهگیری خاص که از طرف مخابرات ارسال می شود را به پیام شما اختصاص می دهد . لذا مسئولیت ارسال شدن پیام بعد از رسیدن به مخابرات و دریافت کد رهگیری ، از عهده این شرکت خارج و در اختیار مخابرات می باشد .
14 – محتوای پیام ارسالی می بایست با هر یک از اصول پنج گانه زیر مطابقت داشته باشد .
      • با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد .
      • باعث تشویش اذهان عمومی نگردد .
      • مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد .
      • به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند .
      • با سیاست های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد . در غیر این صورت مسیر ارسال و دریافت کاربر قطع می شود و هزینه فوق برگردانده نمی شود .
15 -از ارسال پیامک های مبنی بر تجارت الکترونیک و کلاهبرداری های اینترنتی و سر کاری جدا خودداری فرمائید .
16 - پیامک هائی که از سمت ما ارسال می شود و از طرف مخابرات ارسال نمی گردد هزینه فوق شارژ محاسبه گردیده و داخل پنل برگردانده می شود .
17 -استفاده از کاراکترهای های غیر مجاز و کد های اچ تی ام ال جدا خودداری فرمائید , ممکن است این پیامک ها بیش از یک پیامک محاسبه گردد و هزینه شارژ بیشتری از شما کسر گردد , و در صورت این اتفاق هزینه فوق برگردانده نمی شود .
18 -در سیستم پیامک شارژ و وجه های کلان رد و بدل می شود , از نگه داری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید .
19 -توجه داشته باشید تا قبل از واریز وجه , تقاضای شارژ پنل نفرمائید .
20 -برای فعالیت در سامانه پیام کوتاه از مرورگر معروف اینترنت اکسپلورر ورژن 7 به بالا استفاده نمائید.